January Favorites

Ξέρω, ακόμα δεν έφυγε ο μήνας! Αλλά σιγά μην αλλάξω γνώμη στις επόμενες 5 μερούλες που μένουν... Αφήστε που ο Φεβρουάριος θα είναι ο μήνας των παθών, οπότε δεν είναι να αφήνω εκκρεμότητες! Πάμε λοιπόν να σας δείξω νωρίς-νωρίς τα αγαπημένα του πρώτου μήνα του 2012!

Elizabeth Arden Eight Hour Cream Intensive Moisturizing Hand Treatment
Την πήρα στο McArthur σετάκι με την κλασική Eight Hour Cream και το αντίστοιχο lip balm πιστεύοντας ότι θα μου είναι σχεδόν άχρηστη αφού σπάνια χρησιμοποιούσα κρέμα χεριών. Αυτό το χειμώνα όμως μου είναι απαραίτητη. Ενυδατώνει χωρίς να λαδώνει αλλά η μυρωδιά είναι η κλασική της Eight Hour Cream. Ελάχιστη ποσότητα αρκεί!

Garnier Daily All-in-One B.B. Cream
Το δωράκι που κέρδισα από το http://www.greekbeautybloggers.com/
Πρόκειται για την πολυσυζητημένη BB(Blemish Balm) της Garnier, την κρέμα που τα κάνει όλα και συμφέρει! Έχει SPF 15, ενυδατώνει, χαρίζει ομοιόμορφη όψη, έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και ελαφριά κάλυψη make-up και κοστίζει κάτω από 10 ευρώ. Η υφή της στην αρχή φαίνεται παχιά σαν mousse αλλά στο πρόσωπο είναι πολύ ελαφριά και αφήνει το δέρμα να αναπνέει. Χαρίζει λαμπερό, υγιές δέρμα, αν όμως έχετε πιο έντονες ατέλειες θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε concealer. Προσωπικά, επειδή σχεδόν ποτέ δεν χρησιμοποιώ make-up στην καθημερινότητα μου η bb cream με βολεύει πολύ, γιατί πλένω το πρόσωπό μου και την απλώνω είτε με τα δάχτυλα είτε με το 187 της MAC και είμαι έτοιμη! Το μόνο της αρνητικό για εμένα η μυρωδιά της που μου φάνηκε έντονη για προϊόν προσώπου και είναι η κλασική μυρωδιά της Garnier.
Last minute entry αλλα το αξίζει, από τη μέρα που την πηρα στα χέρια μου τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα και μου αρέσει πολύ!

Vichy Αποσμητική Φροντίδα για 48 Ώρες
Γιατί δεν μπορεί να φοράς τα κραγιονάκια σου, τις σκιούλες σου, τα ρουζάκια σου και τα ωραία σου τα ρουχαλάκια και να μην μπορεί να σε πλησιάζει άνθρωπος;-)
Είναι ακριβούτσικο(περίπου 9 ευρώ αν θυμάμαι καλά) αλλά κάνει δουλειά! Και δεν περιέχει paraben ούτε οινόπνευμα.

Jimmy Choo Eau de Perfume
Αφού δεν μπορώ να έχω ένα ζευγάρι Jimmy Choo είπα να κάνω μια αρχή! Γλυκό, ανάλαφρο άρωμα, ιδανικό για όλη την ημέρα και κυρίως για καλοκαίρι. Αν σας αρέσει το Flowerbomb των Victor&Rolf λογικά θα σας αρέσει και αυτό, γιατί η ομοιότητα δεν σταματάει στο μπουκάλι..



MAC Metal-X Cream Shadow - Venetian Tarnish
Καταπληκτική κρεμώδης υφή, σε χρυσό-μπρονζέ χρώμα, που αν απλωθεί με τα δάχτυλα δίνει έντονο αποτέλεσμα ιδανικό για βραδινή εμφάνιση! Τη χρησιμοποιώ και στο καθημερινό μου μακιγιάζ κοντά στις βλεφαρίδες πάνω από μαύρο μολύβι για μια έξτρα τσαχπινιά. Επίσης, μου αρέσει πολύ σαν λάμψη στην εσωτερική γωνία ή στο κέντρο του κινητού βλεφάρου όταν κάνω έντονο smokey.




MAC All That Glitters, Swiss Chocolate
Σας μίλησα και σε προηγούμενο ποστ για τις δύο σκιές και πραγματικά όλο το μήνα τις φοράω συνέχεια! Την all that glitters σε όλο το κινητό βλέφαρο και στην εσωτερική γωνία και την swiss chocolate για να δώσει βάθος στο μάτι και στο κάτω βλέφαρο για ελαφρύ smokey αποτέλεσμα.
( Στην παλέτα βλέπετε τις: Satin Taupe, All That Glitters, Trax, Swiss Chocolate όλες MAC)

MAC Creme Cup
Και γι'αυτό σας ξαναμίλησα.. είναι το ιδανικό nude για εμένα, μου αρέσει πολύ και η υφή του και από τη μέρα που το πήρα το έχω στην τσάντα μου και το λατρεύω!


Zoya- Jana
To Jana είναι γκρι-μωβ και μοιάζει με το Merino Cool της Essie. Μου αρέσει πολύ που ανάλογα με το φωτισμό βγάζει άλλοτε το γκρι και άλλοτε το μωβ! Διαρκεί μία εβδομάδα περίπου, σε συνδυασμό με το Seche Vite Top Coat.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...