May Favourites


Hello summer beauties μου;-)
Ε ναι λοιπόν μετά από βροχές και κρύα, μετά από ένα-από πολλές απόψεις-δύσκολο χειμώνα και μια κάπως παράξενη άνοιξη, το καλοκαιράκι αν και δροσερό ακόμα έφτασε επισήμως! Δεν ξέρω βέβαια αν πρέπει να σας πω να βάλετε τα μαγιό σας και να τρέξετε να χαρείτε τον ήλιο στις παραλίες ή αν πρέπει να σας πω να πάρετε ζακετούλα στο θερινό σινεμά.. Πάντως θα σας ευχηθώ καλό μήνα και να έχουμε ένα όμορφο και ξένοιαστο(όσο γίνεται..) καλοκαίρι, εύχομαι ένα παραδοσιακό, κλασικό, ελληνικό καλοκαίρι, με ήλιο και θάλασσα, χωρίς μαύρα σύννεφα, είτε κυριολεκτικά είτε μεταφορικά!
Αποχαιρετώντας την άνοιξη ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω τι αγάπησα περισσότερο το μήνα που μας πέρασε. Αν και ειλικρινά δυσκολεύτηκα αρκετά να επιλέξω, γιατί το Μάιο απέκτησα και αγάπησα αρκετά νέα προϊόντα, κατάφερα να ξεχωρίσω τα πιο αγαπημένα μου. Κάποια τα έχετε ξαναδεί, κάποια σας τα δείχνω για πρώτη φορά.

Bronze Goddess - Estee Lauder
Μια φορά και ένα καιρό η καλή νεράιδα Estee Lauder κατάφερε να κλείσει το καλοκαίρι σε ένα όμορφο μπουκάλι..το ονόμασε Bronze Goddess και έτσι όταν μία κοπέλα το φορούσε μεταμορφωνόταν σε θεά του καλοκαιριού και αποπλανούσε τον όμορφο πρίγκηπα της.. 
Στην πραγματικότητα θα το βρείτε κάθε καλοκαίρι στη θερινή σειρά της Estee Lauder στα καταστήματα καλλυντικών. Αν το δοκιμάσατε είμαι σίγουρη ότι το αγαπάτε ήδη!


Natural Serum Hydration - Apivita
Το χρησιμοποιώ καθημερινά κυρίως βράδυ μόνο του ή πριν από την κρέμα μου αλλά και πρωί πριν τη BB cream και έχω δει διαφορά στην επιδερμίδα μου! Η εταιρία Apivita για εμένα αποτελεί εγγύηση αφού ό,τι έχω δοκιμάσει είναι εξαιρετικό. Και ο ορός για ενυδάτωση δεν αποτελεί εξαίρεση. Λατρεύω την αίσθηση φρεσκάδας που δίνει κατά την εφαρμογή του, το ευχάριστο και διακριτικό άρωμα του αλλά κυρίως το αγαπώ γιατί το νιώθω να "δουλεύει" και βλέπω τα αποτελέσματα του. Natural Serum Hydration με αλόη και υαλουρονικό οξύ, με 98% φυσικά συστατικά και μάλιστα από μία πολύ αγαπημένη ελληνική εταιρία.


Moroccanoil Oil Treatment
Σας έχω μιλήσει και σας έχω ξαναμιλήσει γι'αυτή μου την αγάπη. Συνεχίζω να το λατρεύω και θα συνεχίσω για πολύυυ πολύυυ καιρό!


Pale Barley Νο22 - Burberry
Η Burberry είναι new entry στο νεσεσέρ μου και πραγματικά με έχει εκπλήξει με την καταπληκτική της ποιότητα. Η Pale Barley είναι μία μίξη χρυσού με taupe ούτε πολύ σκούρα ούτε πολύ ανοιχτή που θυμίζει ελαφρώς την Patina της MAC. Ήταν έρωτας με το πρώτο άγγιγμα. Βελούδινη, απλώνεται πανεύκολα, είναι για όλες τις ώρες και κολακεύει όλες τις επιδερμίδες.


Hot ‘n’ Saucy Tendertone Lip Balm - MAC
Από τη συλλογή MAC Shop MAC, Cook MAC το Hot ‘n’ Saucy είναι το ιδανικό προϊόν για να αποκτήσετε λαχταριστά χείλη που κοκκινίζουν ελαφρώς. Αυτό το "ψάχνω κάτι που να δείχνει τα χείλη μου σαν να έχω φάει κεράσια" που θέλουν όλες οι γυναίκες..ακριβώς αυτό κάνει το Hot ‘n’ Saucy και ταυτόχρονα ενυδατώνει τα χείλη και έχει τέλεια γεύση.
Ότι πρέπει για ένα φρέσκο, απαλό, καλοκαιρινό μακιγιάζ. Λίγο bronzer, λίγη μάσκαρα, λίγο Hot ‘n’ Saucy και είστε έτοιμες!


Soleil Tan de Chanel - Moisturizing Bronzing Powder
Και το bronzer που σας έλεγα...
Ακριβό! Πολύ! Αλλά αν τα περισσότερα bronzer σας φαίνονται too much αυτό είναι μια πολυ καλή λύση για εσάς. Με διακριτική λάμψη και βελούδινη υφή κολακεύει και την πιο ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα χωρίς να φαίνεται πολύ πορτοκαλί. Το χρησιμοποίησα πολύ όλο το μήνα, με το 109 της MAC, για να δώσω ελαφριά ηλιοκαμένη όψη στο πρόσωπό μου, μόνο του ή πάνω από το επίσης αγαπημένο και ακριβό Bronzing Makeup Base. Πολυτελές με πραγματικά χρήσιμο πινελάκι διπλής όψης και ανάγλυφο εφέ άμμου, θα δώσει sun-kissed λάμψη χωρίς υπερβολές.


The POREfessional - Benefit
Ομολογώ: Βαριέμαι να χρησιμοποιώ primer! Βαριέμαι και κυρίως δεν αντέχω την αίσθηση ότι έχω primer, makeup(ΒΒ cream στην πραγματικότητα) και πούδρα στο πρόσωπό μου για ώρες. Αλλά το POREfessional διαφέρει! Είναι best seller της Benefit (αν δεν την ξέρετε επισκεφθείτε άμεσα το κοντινότερο κατάστημα Sephora και γνωρίστε την από κοντά γιατί τα προϊόντα της είναι μικρά θαύματα) και πολύ αγαπημένο των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για ένα balm με μεταξένια υφή που απλώνεται μόνο του ή πριν ή μετά το makeup σας και καλύπτει τους πόρους της επιδερμίδας και τις λεπτές γραμμές. Το αγαπώ γιατί δεν το αισθάνομαι καθόλου βαρύ, κάνει το πρόσωπό μου λείο και αψεγάδιαστο και δίνει στο makeup(ΒΒ cream είπαμε;-) ) απίστευτη διάρκεια, χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Κοστίζει 28-29€ περίπου αλλά η ποσότητα που χρειάζεστε κάθε φορά είναι ελαχιστότατη και αν έχετε λιπαρότητα στο πρόσωπο θα σας σώσει. Θα το βρείτε αποκλειστικά στα Sephora.


Honey Bronze Shimmering Dry Oil
Από τη στιγμή που το μύρισα εθίστηκα! Πρόκειται για ένα ξηρό λάδι, με ελαφρύ χρώμα και διακριτικότατο shimmer που αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη, με μία υποψία χρώματος και ένα υπέροχο άρωμα που διαρκεί. Θα το βρείτε στα αγαπημένα μας καταστήματα The Body Shop στην τιμή των 15€( αν δεν κάνω λάθος) και θα το αγαπάτε και το χειμώνα γιατί θα σας θυμίζει καλοκαιράκι!


Beauty Line Cosmetics - 518
Χάνετε αν δεν έχετε δοκιμάσει τα συγκεκριμένα βερνίκια! Κοστίζουν 1,5€, έχουν πολύ βολικό πινελάκι, απλώνονται εύκολα και θα τα βρείτε σε μεγάλη ποικιλία χρωμάτων στα καταστήματα Hondos Center. Το 518 το ξεκίνησα από την άνοιξη για να με βάλει στο κλίμα του καλοκαιριού και το φαντάζομαι ήδη να μπλέκεται με την άμμο στις διακοπές μου. Με τη δεδομένη συνάρτηση ποιότητας-τιμής καμία δεν μπορεί να πάρει μόνο ένα!!! 
** Το 518 φαίνεται και στη φωτο με το serum της Apivita.


Follow me on      ••• Bloglovin •••          ••• Twitter •••         ••• Facebook •••


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...