Holiday Giveaway!!!!


Beauties μου!!!!


Ελπίζω να περνάτε υπερ-υπέροχα και να είστε σε εορταστική τροχιά για τα Χριστούγεννα!!


Είμαι πολύ πολύ χαρούμενη και σας έχω υπέροχα νέα!!!

Φέτος στις γιορτές το beautyincrisis.blogspot.gr σε συνεργασία με την Apivita και φυσικά τον Άγιο Βασίλη (believe it or not!!!) σας φροντίζει και σας κάνει τα καλύτερα δώρα!!!


5 από εσάς θα κερδίσουν από ένα ολοκληρωμένο πακέτο περιποίησης
Κάθε πακέτο περιέχει 7 αγαπημένα προϊόντα Apivita και θα είναι προσαρμοσμένο απόλυτα στις ανάγκες της κάθε νικήτριας ή του κάθε νικητή. Και ποια είναι τα προϊόντα? Όλα όσα χρειάζεσαι για την περιποίηση του προσώπου, συγκεκριμένα:
• 1 προϊόν καθαρισμού 200ml •
• 1 scrub 40ml •
• 1 μάσκα 40ml •
• 1 serum 15ml •
• 1 κρέμα ημέρας 50ml •
• 1 κρέμα νύχτας 50ml •
• 1 κρέμα ματιών 15ml •


Αφού ανακοινωθούν οι νικητές θα επικοινωνήσουν με τη εταιρία ώστε να επιλέξουν ακριβώς τα προϊόντα που τους ταιριάζουν!


Τέλειο?!! Θέλεις να είσαι και εσύ ένας από τους νικητές? Τότε πρέπει πολύ απλά να συμπληρώσεις την παρακάτω φόρμα συμμετοχής.
a Rafflecopter giveaway


Η διαδικασία συμμετοχής είναι πολύ απλή και τα δώρα καταπληκτικά!! 
Απλά πρόσεξε να είναι έγκυρη η συμμετοχή σου!!

Και μην ξεχνάς ότι μπορείς να έχεις δύο επιπλέον συμμετοχές κάθε μέρα μέσω twitter και facebook, μέχρι τη λήξη του διαγωνισμού!

Τα φιλιά μου, την αγάπη μου και τις θερμότερες ευχές μου για υπέροχες γιορτές!
Καλή σου επιτυχία ♥


 

Και αν αγαπάς ό,τι αγαπώ..ρίξε μια ματιά στο διαγωνισμό των GBB εδώ και ψήφισε το beautyincrisis.blogspot.gr!!

Follow me on      ••• Bloglovin •••          ••• Twitter •••         ••• Facebook ••• 

Aν θέλεις να ενημερώνεσαι άμεσα για ό,τι νέο ανεβαίνει, πρόσθεσε το email σου πάνω δεξιά ("Follow by email")
Τα καλύτερα έρχονται!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...