Top 12 For 2012


Λοιπόν λοιπόν...πάει ο παλιός ο χρόνος ας γιορτάσουμε κορίτσια...και ήρθε η ώρα για ένα από τα πιο αγαπημένα μου post όλης της χρονιάς! Top 12 for 2012, για τα αγαπημένα προϊόντα της χρονιάς που αποχαιρετούμε σε λίγες ώρες. Η Ειρήνη με έκανε tag και εγώ σου τα παρουσιάζω!




Εννοείται το περίμενες και σου το λέω από πέρσι ότι από την πρώτη στιγμή που το δοκίμασα το λατρεύω και η αγάπη αυτή δε θα σβήσει ποτέ! Moroccanoil Oil Treatment, απλά θεϊκό! Τα μαλλιά μου έχουν πραγματικά δυναμώσει πάρα πολύ και παρά τη μεγάλη αποχή από το κομμωτήριο είναι και δείχνουν υγιή, μακραίνουν, λάμπουν και η ψαλίδα έχει μειωθεί στο ελάχιστο.


Ήταν η χρονιά του serum. Δοκίμασα διάφορα και μάλιστα τα προτίμησα από τις απλές ενυδατικές. Κάνουν πολύ περισσότερα από μια απλή κρέμα, έχουν εξαιρετικά συστατικά ενώ τις περισσότερες φορές η υφή τους κάθεται στο δέρμα πολύ καλύτερα. Επίσης μπορείς να τα συνδυάσεις μεταξύ τους, με την ενυδατική σου, τη BB cream ή το foundation. Στην αγορά θα βρεις πολλά για να επιλέξεις ανάλογα με τις ανάγκες σου. Τα αγαπημένα τις χρονιάς Natural Serum για ενυδάτωση, με αλόη και υαλουρονικό οξύ από την Apivita (αρκεί να σου πω ότι είμαι στο τρίτο μπουκαλάκι) και Hydraphase intense serum, ενισχυμένος ορός εντατικής ενυδάτωσης, από τη La Roche Posay.


Πριν το μακιγιάζ σου αλλά και μόνη της η LUMINESCENCE CRÈME της Lierac είναι φανταστική. Για ακόμα πιο τέλειο αποτέλεσμα συνδύασέ τη με τον αντίστοιχο ορό και σου υπόσχομαι πρόσωπο λαμπερό, ενυδατωμένο, λείο και νεανικό. Μία καινοτομία της γαλλικής εταιρίας με τη φιλοσοφία των BB creams. Θα τη βρεις σε επιλεγμένα φαρμακεία και αυτές τις μέρες θα την πετύχεις και με έκπτωση. Δοκίμασέ τη!


Οι κρέμες ματιών είναι μεγάλο κεφάλαιο. Γιατί κακά τα ψέμματα τα μάτια μας συγκεντρώνουν όλα τα βλέμματα και όσο ωραίο μακιγιάζ και αν κάνεις τα κουρασμένα ματάκια ή οι μαύροι κύκλοι δεν κλέβουν τις εντυπώσεις. Την Creamy Eye Treatment with Avocado της Kiehl's τη χρησιμοποιώ χρόνια και είναι αγαπημένη. Πολύ ενυδατική, δεν ερεθίζει τα μάτια και είναι πολύ καλή σαν βάση για το concealer. Τα βράδια εφαρμόζω περισσότερη ποσότητα, κάνοντας απαλό μασάζ στην περιοχή γύρω από τα μάτια. Δεν ξέρω αν ισχύει ή αν είναι μόνο δική μου εντύπωση αλλά την αισθάνομαι σαν mini μάσκα που "δουλεύει" όλο το βράδυ.


Ένα από αυτά που άλλαξαν στο μακιγιάζ μου μέσα στο 2012 είναι ότι πλέον χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά foundation. Και για την αλλαγή αυτή ευθύνεται αποκλειστικά η Max Factor και το Facefinity All Day Flawless 3 in 1 Foundation. Καταπληκτικό! 3 σε 1, concealer, primer και make-up με δείκτη προστασίας SPF 20. Και η πιο μικρή ποσότητα αρκεί ενώ το αποτέλεσμα είναι αψεγάδιαστο και απόλυτα φυσικό. Νίκησε εύκολα πολύ ακριβά foyndation πολυτελείας που έχω στο νεσεσέρ μου.

Έχεις και εσύ λιπαρά βλέφαρα? Γυρίζεις μετά από ώρες σπίτι και η σκιά είναι όλη μαζεμένη στην εσοχή του ματιού? Ξέρω πολύ καλά..πίστεψέ με! Και σου έχω την απάντηση. Primer! Σταθεροποιεί τη σκιά σου και αναδεικνύει καλύτερα τα χρώματα. Δικό μου αγαπημένο το Paint Pot της MAC. Έχει διαφορετικά χρώματα για να διαλέξεις ανάλογα με τη σκιά που χρησιμοποιείς αλλά για αρχή προτίμησε κάποιο χωρίς χρώμα ή με ελαφριά λάμψη, για να το συνδυάζεις με όλα και να μην αλλοιώνει το χρώμα της σκιάς σου.

Αγαπημένη μάσκαρα..δύσκολη επιλογή! Φέτος δοκίμασα πάααρα πολλές και πολλές ήταν πολύ καλές. Όμως αυτή που χρησιμοποιώ πάρα πολλά χρόνια και χρησιμοποίησα και φέτος περισσότερο από κάθε άλλη, είναι σίγουρα η High Impact της Clinique. Για εμένα έχει το τέλειο βουρτσάκι, δίνει τον τέλειο όγκο και το τέλειο μήκος και δουλεύεται πολύ εύκολα. Επίσης, δε στεγνώνει εύκολα ώστε να πρέπει να την αλλάξεις πριν καλά καλά τελειώσει.


Burberry! My 2012 huge love! Σου έχω μιλήσει πολλές φορές και η αλήθεια είναι ότι η Burberry είναι αδυναμία μου. Αγαπώ τις συσκευασίες της, την υφή των σκιών, τη διάρκεια των ρουζ και τα υπέροχα χρώματά της. Επίσης είναι λίγο πιο οικονομική από άλλες μάρκες πολυτελείας. Δε θα μπορούσε με τίποτα να λείπει από τη λίστα των 12. Και αν έπρεπε να επιλέξω ένα από τα προϊόντα της ως το πιο αγαπημένο αυτό θα ήταν το Lip Velvet lipstick στην απόχρωση 310 Military Red. Από τα πιο ωραία κόκκινα που έχω δει. Ματ, απίστευτα σταθερό, φωτεινό κόκκινο. So sexy! Θα είναι μαζί μου στο ρεβεγιόν!


Μεγάλη παλιά μου αγάπη, που φέτος ξαναθυμήθηκα, το Body Butter από τη The Body Shop. Επιμένω ότι κάτι έχει αλλάξει στη σύνθεσή του και είναι ακόμα καλύτερο αν και στο κατάστημα με ενημέρωσαν ότι έχει παραμείνει το ίδιο. Αυτό που σίγουρα έχει αλλάξει είναι τα αρώματα..Ακόμα θα βρεις τα παλιά κλασικά αγαπημένα (ποια δεν είχε έστω ένα body buter καρύδα) αλλά και πολλές νέες λαχταριστές μυρωδιές. Σου προτείνω τη βανίλια για τις κρύες μέρες του χειμώνα!


Αγαπημένο άρωμα? Επίσης δύσκολη επιλογή, γιατί το 2012 δοκίμασα πολλά ωραία αρώματα αλλά αυτό που με κέρδισε περισσότερο είναι το Lady Million της Paco Rabanne. Αγαπώ τη ζεστασιά του και την πολυτελή συσκευασία του. Και αν αρέσει και στο άλλο σου μισό..ε δε θέλεις κάτι άλλο για να το θεωρήσεις αγαπημένο ;-)


Φέτος άλλαξα λίγο το χρώμα των μαλλιών μου και έχω λάβει τόσα πολλά θετικά σχόλια που θα ήταν αδύνατο να μην σου μιλήσω για βαφή της Koleston σε μορφή αφρού. Από ό,τι έχω δοκιμάσει είναι η μόνη που δεν καταστρέφει τα μαλλιά μου, είναι πάρα πολύ απλή στην εφαρμογή της (σαν σαμπουάν) και το χρώμα μέχρι την επόμενη εφαρμογή παραμένει λαμπερό και ζωντανό. Η δική μου επιλογή είναι το 66/46 έντονο ακαζού ανοιχτό. Θα σου πω και περισσότερα σύντομα.

Κλείνοντας θα ήθελα να ζητήσω από 12 αγαπημένες bloggers να μοιραστούν μαζί μας τα δικά τους top προϊόντα..

http://atouchofrouge.blogspot.gr/
http://www.drugstoreandbargainlover.com/
http://rebeautyourself.blogspot.gr/
http://nataliesbeautyland.blogspot.gr/
http://purplebridge.blogspot.gr/
http://leavemeonthecatwalk.blogspot.gr/
http://5glamclub.blogspot.gr/
http://www.lipstickwardrobe.com/
http://glykoparamithenia.blogspot.gr/
http://madeinheartgr.blogspot.gr/
http://caramellitsa.blogspot.gr/
http://www.loveatfirstsiteblog.com/

Και φυσικά θέλω να μάθω τα δικά σου αγαπημένα! Έχουμε κοινά?


Μην ξεχνάς και το διαγωνισμό του blog! Ένα από τα πέντε πλήρη σετ περιποίησης Apivita μπορεί να γίνει δικό σου ;-)

Και αν αγαπάς ό,τι αγαπώ..ρίξε μια ματιά στο διαγωνισμό των GBB εδώ και ψήφισε το beautyincrisis.blogspot.gr!!


Follow me on      ••• Bloglovin •••          ••• Twitter •••         ••• Facebook ••• 

Aν θέλεις να ενημερώνεσαι άμεσα για ό,τι νέο ανεβαίνει, πρόσθεσε το email σου πάνω δεξιά ("Follow by email")
Τα καλύτερα έρχονται!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...