MAC Shades Giveaway


- Σοφία; Αλήθεια, πόσα κραγιόν MAC έχεις;
- Άλλη ερώτηση παρακαλώ......
- ΟΚ.. Αν όμως έπρεπε να επιλέξεις μόνο τρεις αποχρώσεις ποιες θα ήταν αυτές;
- Ένα κόκκινο, ένα nude και το Rebel!
- Το Rebel ειδικά γιατί;
- Α είναι η κλασική μου επιλογή όταν θέλω να ξεφύγω από τα καθιερωμένα..
- Κλασική επιλογή είπες και αμέσως το μυαλό μου πήγε στο αγαπημένο μου κόκκινο της MAC, Russian Red φυσικά για να κάνεις τη διαφορά!
- Εγώ αγαπώ και το Angel γιατί συνδυάζεται τέλεια με smokey eyes, που επιλέγω ακόμα και για το καθημερινό μου μακιγιάζ.
- Καλά, εννοείται, και εμένα το Angel δε λείπει ποτέ από την τσάντα μου.
- Κοινές αγάπες ομορφιάς Μαίρη;
- Κοινές και best-seller! Μήπως σκέφτεσαι αυτό που σκέφτομαι Beauty in Crisis;
- Ω ναι!!! Ώρα να μοιραστούμε πάλι ομορφιές Touch of Rouge;
Τρεις κοινές αγάπες, τρεις υπέροχες αποχρώσεις.. δύο bloggers, δύο φίλες και εσύ!! Όποιο και αν είναι το στυλ σου, όποιο μακιγιάζ και αν προτιμάς στην καθημερινότητά σου, είτε σου αρέσει να δίνεις έμφαση στο βλέμμα σου ή αγαπάς το κλασικό κόκκινο, ακόμα και αν ακολουθείς τις τάσεις και το σκούρο κραγιόν είναι η φετινή σου επιλογή.. Είναι σίγουρο ότι με το best-seller red της MAC Russian Red, το πολύ αγαπημένο και ιδιαίτερο Rebel και το Angel, ένα από τα ομορφότερα και διασημότερα nude του brand, είσαι καλυμμένη! Πάρε μέρος στο διαγωνισμό και μπορεί να είσαι εσύ η τυχερή που θα κερδίσει και τα τρία κραγιόν!! Απλά συμπλήρωσε βήμα-βήμα την παρακάτω φόρμα και... ετοιμάσου να πειραματιστείς και να παίξεις με το χρώμα beauty!!!

Για να λάβεις μέρος στο διαγωνισμό συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα! 

Μην ξεχνάς ότι κάποιες συμμετοχές μπορείς να τις επαναλαμβάνεις κάθε μέρα, ώστε να αυξάνεις τον αριθμό των συμμετοχών σου και να έχεις περισσότερες πιθανότητες να κερδίσεις!


Τη φωτογραφία του διαγωνισμού θα τη βρεις εδώ

Καλή επιτυχία σε όλους ;-)

 photo facebook_zpsfc352817.png photo twitter_zpsbc9cbb23.png photo bloglovin_zps23b150e4.png photo instagram_zps38eafd3c.png photo google_zps8dde294b.png
Aν θέλεις να ενημερώνεσαι άμεσα για ό,τι νέο ανεβαίνει, 
πρόσθεσε το email σου πάνω δεξιά 
("Follow by email")

Τα καλύτερα έρχονται!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...